У червні 2018 р. в експлуатацію випущено два електропоїзди після капітального ремонту. Вони відправлені для обслуговування пасажирів регіональних філій «Південна залізниця» та «Південно-Західна залізниця». До кінця місяця ще одна модернізована електричка буде відправлена для обслуговування пасажирів регіональної філії «Львівська залізниця».

«У цьому місяці модернізували вже три приміські електрички. Скоро вони курсуватимуть Харківщиною та Київщиною, а також на маршруті Львів—Сянки», — написав у Facebook в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Як зазначив керівник компанії, базова вартість такого капітально-відновлювального ремонту одного поїзда — від 35 до 38 млн грн. Ремонтувалися електропоїзди на власних потужностях — на Київському електровагоноремонтному заводі.

Крім капітального ремонту, на зазначених поїздах виконаний комплекс модернізацій, спрямований на покращення умов перевезень пасажирів та підвищення надійності електропоїздів в експлуатації. Зокрема, фарбування виконано більш якісними емалями, для зручності пасажирів встановлено блоки сидінь із покращеними ергономічними властивостями, вагони обладнано сучасним економним освітленням. Для забезпечення безпеки руху електропоїздів підвищено надійність ходової частини, замінено застаріле електричне обладнання на сучасне, встановлено сучасне світлосигнальне обладнання. Завдяки капітального ремонту електропоїздів подовжено термін їх служби.

Один з електропоїздів, що буде використовуватися для регіональних перевезень пасажирів по території Південно-Західної залізниці, додатково обладнано новою системою сповіщення пасажирів з інформаційними табло, електронними вказівниками маршруту та нумерації вагонів. Для покращення умов праці поїзної бригади в головних вагонах електропоїзда розташовані купе провідника.

«Приміське сполучення залишається проблемним питанням. Маємо на сьогодні більше 90 % зношення парку та збитків лише за минулий рік від цих перевезень на 4,5 млрд грн. Однак власними силами, крок за кроком, надолужуємо те, що майже не робилося багато років, — оновлюємо приміський рухомий склад. У 2018 р. плануємо оновити 22 електрички», — повідомив Євген Кравцов.

Залізничники сподіваються, що пасажири належним чином оцінять відремонтовані поїзди та ставитимуться до рухомого складу відповідно — дбайливо й акуратно, адже рівень комфорту значною мірою залежить саме від пасажирів.