Укрзалізниця запустила ще один канал комунікації з пасажирами

20 лютого 2020, 12:54

Укрзалізниця запустила ще один канал комунікації з пасажирами — цього разу у Facebook-messenger. Про це повідомив головний перевізник країни на офіційній сторінці у Facebook. 

«Шановні пасажири! Укрзалізниця вдосконалює контактний центр. Ми запустили ще один канал комунікації з пасажирами у Facebook-меседжері», — йдеться в повідомленні. Також додається, що звертатися з питаннями, зауваженнями та пропозиціями можна до контактного центру Укрзалізниці за телефоном 0800-50-3111 та шляхом надсилання повідомлення в соціальній мережі Facebook. 

Цей канал комунікації наразі працює в тестовому режимі (08:00—20:00/7). 


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?