Укрзалізниця завершила реконструкцію дільниці Волноваха—Комиш-Зоря

29 жовтня 2019, 10:05

Укрзалізниця відкрила рух поїздів на новому двоколійному перегоні Зачатівська—Роз’їзд 393 км—Хлібодарівка, де побудовано 15,5 км колії. Відтепер дільниця Волноваха—Комиш-Зоря стала повністю двоколійною, що дасть змогу залізниці пропускати значно більше поїздів у маріупольському напрямку.

Модернізація стратегічної залізничної вітки Волноваха—Комиш-Зоря — це найпотужніше будівництво нової колії за часів незалежної України, яке тривало кілька років, аби безперебійно курсували пасажирські, приміські та вантажні поїзди. Загалом Укрзалізниця збудувала понад 34,4 км нових колій, завдяки чому значно збільшила можливості для транспортування вантажів у стратегічному маріупольському напрямку. Загалом упродовж 2016—2019 рр. на реалізацію проєкту компанія спрямувала 460 млн грн власних коштів.

«Після окупації частини Донеччини Маріуполь був відрізаний від України. З містом фактично було відсутнє автомобільне сполучення, досі не здійснюються й авіарейси. І лише залізниця залишалася тією тоненькою ниточкою, яка сполучала це місто з усією Україною. І впродовж всіх цих років ми забезпечували перевезення не лише пасажирів, а й вантажів. Тим самим забезпечували функціонування підприємств регіону, які дають роботу населенню. Крім того, в цих умовах ми змогли побудувати нову колію в напрямку Маріуполя, яка є запорукою для подальшого успішного розвитку регіону», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Очільник компанії висловив впевненість, що вже найближчим часом Донбас буде звільнений від окупантів і перед залізничниками постане нове завдання — відновлення залізничної інфраструктури регіону. «І я впевнений, з цим завданням ми також впораємося», — зазначив він.

Завдяки реалізації проєкту пропускна спроможність дільниці Волноваха—Комиш-Зоря збільшиться з 20 пар поїздів на добу в 2016 р. до 49 пар поїздів, з яких 42 вантажних, п’ять пасажирських і два приміських, у 2019 р..

За 2016—2019 рр. залізничники виконали великий обсяг робіт — окрім побудови нових колій, відремонтували понад 107,4 км колій та 61 стрілочний перевід.

Реалізацію проєкту з підвищення пропускної спроможності напрямку Комиш-Зоря—Волноваха—Маріуполь було розпочато у 2016 р. Окрім колійних робіт, під час модернізації дільниці Волноваха—Комиш-Зоря залізничники збудували лінії електропостачання двох блокпостів та двох роз’їздів. Також виконали поточний ремонт пристроїв електропостачання: замінили траверси, світильники для посилення освітлення станцій, переїздів, зупинних пунктів та відремонтували промислові будівлі. Фахівці служби сигналізації та зв’язку уклали 86 км кабельних ліній, проклали 83,5 км волоконно-оптичного кабелю в захисну поліетиленову трубку, здійснили реконструкцію пристроїв СЦБ та зв’язку. Також на станції Волноваха залізничники встановили сучасну цифрову автоматичну телефонну станцію SI 3000.

Довідка

Загальна протяжність напрямку Запоріжжя—Комиш-Зоря—Волноваха—Маріуполь становить 311,9 км експлуатаційної довжини, зокрема в межах обслуговування регіональної філії «Донецька залізниця» — 157,3 км: Комиш-Зоря—Волноваха — 83,7 км, Волноваха—Маріуполь — 73,6 км.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?