Умови першого етапу стратегічного співробітництва з General Electric виконано, і 30 тепловозів ТЕ33АС пройшли локалізацію в Україні, — Євген Кравцов

22 березня 2019, 09:08

Останні п’ять із 30 поставлених в Україну тепловозів після доукомплектування 22 березня вирушили із Крюківського вагонобудівного заводу до депо Укрзалізниці у Мелітополі. Підсумки першого етапу стратегічного співробітництва з GE підбили міністр інфраструктури Володимир Омелян, голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, голова наглядової ради ПАТ «КВБЗ», президент компанії Володимир Приходько, представники компанії General Electric Transportation.

На першому етапі стратегічного співробітництва General Electric вперше здійснена локалізація в Україні залізничної тяги — рівень локалізації становив приблизно 10 %. ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» організував і забезпечив процес дооснащення тепловозів обладнанням відповідно до технологій та конструкторської документації виробника.

Як наголосив Володимир Омелян, контракт з General Electric Transportation на суму більше $ 1 млрд було підписано завдяки підтримці Президента України. «Я також хочу подякувати представникам посольства США в Україні, які суттєво долучалися до перемовин і завдяки яким цей успіх став можливим. Також вдячний таланту керівника Укрзалізниці Євгена Кравцова та нашим дорогим друзям GE, які упродовж декількох років вели перемови для реалізації проекту. Переконаний, що ці тепловози, які сьогодні бачите, — не лише індикатор сучасності країни, а й зовсім інші умови роботи для залізничників. Це дасть стимул та бажання гідно працювати», — зазначив міністр.

За словами голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, тільки за перші декілька місяців нові локомотиви General Electric змогли зробити більше 4 тис. рейсів, перевезти понад 7,5 млн т вантажів. «За перший рік ми очікуємо, що завдяки новим локомотивам GE загальна економія пального становитиме більше 100 млн грн для Укрзалізниці. За підтримки Президента України та Прем’єр-міністра — це велика справа, котру ми змогли зробити спільно. Особливо дякую General Electric, попереду в нас ще багато роботи», — наголосив керівник Укрзалізниці.

Євген Кравцов  розповів, що тепловози GE експлуатуються у регіональних філіях АТ «Укрзалізниця»: «Придніпровська залізниця», «Донецька залізниця», «Одеська залізниця» — та здійснюють перевезення в напрямку промислових підприємств і порту Маріуполя, портів чорноморського регіону. Вони задіяні у перевізному процесі на дільницях Запоріжжя—Комиш-Зоря—Волноваха та Долинська—Миколаїв.

Тепловози GE продемонстрували більший середньодобовий пробіг на 47 % порівняно із серіями тепловозів, які здійснюють аналогічні перевезення в АТ «Укрзалізниця» — він наразі становить 586 км. Також у них високі тягові характеристики: односекційні тепловози ТЕ33АС спроможні здійснювати обсяг роботи, який виконують двосекційні тепловози 2ТЕ10 та 2ТЕ116, мають збільшений міжремонтний період, їхнє технічне обслуговування здійснюється через 92 доби, тоді як тепловозів наявних в Укрзалізниці серій — через кожні дві доби. Вирізняються нові локомотиви і комфортними умовами праці локомотивних бригад.

Нагадаємо, 23 лютого 2018 р. було підписано договір постачання тепловозів між АТ «Укрексімбанк» і GE та договір фінансового лізингу між ПАТ «Укрзалізниця» і АТ «Укрексімбанк» щодо 30 тепловозів виробництва GE.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?