Головну інформацію раціоналізатори депо знайшли в інтернеті, дещо — у харківських колег, які мають подібне обладнання. В хід пішли наявні запчастини та навіть металобрухт, а приводом редуктора став електродвигун із системи опалення дизель-потяга. Вийшов доволі компактний і простий у використанні стенд, який вдвічі прискорив процес обкатки тягових редукторів, удосконалив та полегшив роботу працівників колісного цеху. Тепер на універсальному стенді можна контролювати якість ремонту тягових редукторів електропоїздів ЕР9М, ЕПЛ9Т.  

Довідка. На баланс Полтавського моторвагонного депо регіональної філії «Південна залізниця» електропоїзди серій ЕПЛ9Т, ЕР9 передали у квітні 2017 р. Досі для перевірки справності складеного колісно-редукторного блока (КРБ) працівники по кілька разів на день викочували колісну пару з-під візка. Відтак на обкатку лише однієї  пари витрачалося до 12 год.