Про те чому в Україні має з'явитися ринок залізничних пасажирських перевезень та про вплив конкуренції на сервіс, розповідає у своєму блозі експерт німецької консалтингової компанії Мартін Штрайхфус

Ринкова конкуренція в рамках залізничного транспорту є корисною, бо стимулює впровадження інновацій і породжує більше ідей. Але не можна допускати вибірковий підхід, виривання ласих шматків ринку. Шлях до конкуренції — добре продуманий процес. Пакет європейських директив щодо регулювання залізничних послуг, який Україна зобов’язалася імплементувати до 2022 р., має два наріжних камені: вільний доступ до інфраструктури за межами державної компанії та тендери на субсидування пасажирського бізнесу. 

Більш детально читайте тут: https://info.uz.ua/blogi/u-sferi-pasazhirskikh-perevezen-neobkhidno-rozmezhovuvati-biznes-i-derzhavni-poslugi