Власними силами працівники Знам’янської дистанції сигналізації та зв’язку відремонтували 11 вагонних уповільнювачів типу РНЗ-2, які є основним пристроєм для механізованого регулювання швидкості скочування вагонів у процесі розпуску составів другої та третьої гальмівної позиції, йдеться у повідомленні регіональної філії «Одеська залізниця» на Facebook.

Залізничники виконали повний цикл відновлення, починаючи від демонтажу механізму, дефектовки та ремонту окремих вузлів, заміни зношених деталей, складання, випробування, фарбування, встановлення в котлован та виконання регулювальних робіт перед включенням у дію. У виконанні зазначених робіт було задіяно 11 працівників, а саме: начальника сортувальної гірки, старшого електромеханіка, електромонтерів, слюсарів та зварників.

Крім того у 2018 р. було замінено чотири вагонні уповільнювачі:

— типу НК-114 на КЗ-3ПК на Знам’янській сортувальній гірці (ШЧ-3);

— типу КЗ-3ПК на механізованій сортувальній гірці Одеса-Сортувальна (ШЧ-12);

— на механізованій сортувальній гірці станції Чорноморськ-Порт були установлені вагонні уповільнювачі типу ЗВУМ 900-3-2 з керувальною апаратурою (білоруського виробництва). Зазначений тип вагонних уповільнювачів має низку суттєвих переваг перед вагонними уповільнювачами інших типів, серед яких високий рівень безпеки, зменшення експлуатаційних витрат, скорочення часу на їх обслуговування та ремонт.

У 2019 р. на механізованій гірці станції Знам’янка силами працівників Знам’янської дистанції сигналізації та зв’язку планується виконати капітальний ремонт 10 вагонних уповільнювачів типу РНЗ-2. Адже справна робота уповільнювачів полегшує процес сортування вагонів, знижує експлуатаційні витрати та забезпечує безпеку сортувального процесу.

Планується також закінчити капітальний ремонт вагонного уповільнювача типу КВ-3 на механізованій сортувальній гірці станції Миколаїв. Ремонт буде виконано на базі вагонного депо Одеса-Застава І.

Капітальні ремонти вагонних уповільнювачів на механізованих гірках проводяться для дотримання вимог безпеки руху поїздів та збереження вагонного парку, а також для підвищення надійності роботи механізованої гірки, зниження експлуатаційних витрат та гарантування безпеки під час виконання сортувального процесу. Оскільки велике навантаження може прискорити зношування головних деталей уповільнювачів.