Залізничники пасажирського депо Львів завершують ремонт та модернізацію чергового позашляховика для потреб української армії

29 листопада 2017, 13:59

Нині у пасажирському вагонному депо Львів завершуються ремонтно-відновлювальні роботи позашляховика Опель «Фронтера», який найближчим часом планують передати у розпорядження одного з підрозділів Збройних сил України, що дислокується у зоні бойових дій на сході держави. Це вже сьомий легковий автомобіль, а загалом 21-й транспортний засіб, який залізничники львівського пасажирського депо з власної ініціативи, своїми силами та за допомоги колег і волонтерів відремонтували, модернізували для потреб українських армійців та військових медиків.


У приміщенні транспортного цеху депо позашляховик, який місцеві фахівці вже довели до належного технічного стану, необхідного для виконання оперативних, у тому числі бойових завдань, чекав лише зовнішніх косметичних робіт – шпаклювання, шліфування та фарбування. За словами старшого майстра транспортного цеху пасажирського вагонного депо Львів Ореста Глухого, аби довести цей автомобіль, як і більшість попередніх, до ладу, довелося витратити чимало зусиль, адже зазвичай у таких випадках доводиться мати справу з машинами, які по кілька років стояли «під парканом» або вже побували у зоні бойових дій і повністю вичерпали свій ресурс не лише через екстремальні умови експлуатації, а й унаслідок ворожих бомбардувань та обстрілів.

– Роботи починаємо з комплексної діагностики, щоб визначитися з фронтом робіт, – мовить Орест Глухий. – Приміром, у випадку з автомобілем, над яким нині працюємо, у задовільному стані була хіба що рама машини, навіть колеса, й ті ледь не відпадали, коли автівку транспортували в депо…

Та, як показує практика, бажання і коло досвідчених професіоналів-однодумців можуть розв’язати будь-яку проблему. Для такої потрібної і важливої справи працівники депо не шкодували ні обідньої перерви, ні часу після закінчення робочої зміни чи вихідного дня.

– Після того, коли вже знаємо потребу та об’єм робіт, починаємо збирати необхідні матеріали і запчастини, – продовжує розповідь старший майстер транспортного цеху. – Чи не найбільша проблема полягає в тому, що до старих автомобілів, які ставимо «на колеса», годі знайти потрібні запчастини. На щастя, чимало працівників депо мають власні авто, тож у кожного в гаражі знайдеться якась потрібна для спільної справи деталь. Отак, як кажуть, зі світу по нитці збираємо необхідний ремкомплект. Якщо чогось таки бракує, звертаємося за допомогою до колег чи друзів з інших підприємств, волонтерів, щось купуємо за кошти, зібрані колективом депо. Крім того, у транспортному цеху працюють досвідчені водії-механіки, які часто застосовують раціоналізаторський підхід до вирішення проблеми. Наприклад, у «Фронтері», яка нині ще в роботі, хлопці «припасували» бензонасос від «Ланоса».

За словами Ореста Глухого, останній й один із найважливіших етапів робіт – випробування машини в польових умовах, щоб пересвідчитися, що все зроблено якісно і працює надійно.

– Усі розуміють, що ця техніка призначена для воєнних потреб і не може підвести наших хлопців у відповідальний момент, особливо в ситуаціях, коли межу між життям і смертю визначатимуть лічені секунди, – наголосив Орест Володимирович.

А тим часом в іншому приміщенні пасажирського вагонного депо Львів завершується ремонт та переобладнання для побутових і транспортних потреб солдатів уже 13-й за рахунком кунг (кузов уніфікований нульового габарита) на колісному ходу.

За словами майстра заготівельного цеху депо Василя Сташківа, цей кунг уже за відпрацьованою схемою переобладнали фактично у санітарно-побутовий вагон для перевезення та відпочинку солдатів. Стару обшивку повністю зняли, аби встелити утеплювач, що паралельно забезпечуватиме і шумоізоляцію. Замінили стелю та встелили підлогу, пофарбували салон, провели електромережу, змонтували розетки та світильники тощо.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?