Залізничники регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» здійснили реконструкцію парної горловини станції Вакулинці з боку роз’їзду Кривохатки — основного ходу, яким швидкісні поїзди прямують з Києва на Схід.

Роботи проводилися з 22 листопада до 3 грудня. Постійний рух поїздів, включно з експресами Інтерсіті+, став причиною тривалого узгодження вікон з усіма задіяними службами та цілодобової роботи колійників, електромеханіків СЦБ та енергетиків.

Вхідна горловина станції Вакулинці — це перехрестя, де зустрічаються головний хід з Полтави-Київської до Харкова, а також примикає вітка на Полтаву-Південну. Через криву дільницю колії швидкість руху поїздів за напрямком Київ—Харків на цій дільниці не перевищувала 40 км/год. Цього недостатньо для ефективної організації високошвидкісного руху, тож головне завдання реконструкції — підвищення швидкості та безпеки руху.

У результаті залізничники переуклали два вхідні стрілочні переводи та привели їх у відповідність з технічними умовами, перенесли дві стрілки на нові ординати зі зміщенням до 30 м та спрямили три криві, переставили два сигнали та уклали нові кабелі.

Завдяки реконструкції максимальна швидкість прослідування пасажирських поїздів на цій дільниці зросте вдвічі й сягатиме 80 км/год.